Bilduppdatering



Hjalmar ville så gärna hålla min hand med båda händerna när han skulle sova och tyvärr så kan jag ju inte hålla honom i handen hela tiden så jag tänkte att vi testar med ett litet gosedjur... en gammal kanin inköpt på Ikea för flera år sedan var lagom stor så den fick det bli... Och Hjalmar älskar den! Han gnussar den mot näsan och håller den med båda händerna tätt intill sig innan han somnar. Han är ju bara så söt!



Häromdagen lekte jag lite i köket igen och blandade kyckling, färska champinjoner, vitlök, körbärstomater, feta och hel bulgur kokt i buljong, kryddade med soja, vitpeppar, svartpeppar, kycklingfond och paprikapulver.. Gott blev det och kan rekomenderas! Den stora bulgurn känns lite "matigare" så till och med Patrik gillade den. ;)



I dag har vi träffat några bebisar och mammor ur förädragruppen hemma hos Elin! Jättetrevligt och god lunch. Det är så fint där ute i Harv och härligt väder bjöds vi oxå på. :)

Nu ligger Patrik i soffan och väntar med en film.. Hjalmar var trött i kväll och somnade redan vid halv sju! Ska bli spännande att se hur länge han kommer sova i morgonbitti. Men han ska väl vakna för att äta några gånger i natt först.

Nu säger jag trevlig helg! En helg som vi för övrigt har nästan fullbokad med besök här och besök som vi ska göra..... det blir trevligt. Tjoflöjt!



Kommentarer
Zara

Huuuu, jag får rysningar i hela kroppen då jag läser detta blogg. Det är som att läsa om mitt liv just nu! Zmilla har kommit på att hon älskar att ha sin lilla apa nära när hon sover, håller den med båda händerna och gnuggar den mot näsan. Dessutom somnade hon kl 18.00 i kväll (otroligt ovanligt) och sover fortfarande (kl är 00.04) Läskigt vad mycket som var lika just idag..hahaha...nåja, ingen film här. J är på Hockey så jag är hemma själv med tjejerna, men maten du gjort lät supergott, få se om jag kanske tar och provar ditt nya recept nån dag...kram på er alla 3!

2010-03-07 @ 00:07:05
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0