Bildfrossa..

 Lördag i dag.. och solen skiner! Det ser helt underbart ut ute. 3års-kalas och sedan besök av Hjalmars mormor & morfar står på schemat. Men först gröt för Hjalmar, frukost för oss andra, dusch för oss alla och så hoppas jag att vi hinner vara ute i solen ett tag innan kalaset klockan två. :)

Nu en bildfrossa... Själv blir jag aldrig less på att titta på honom. Vår lilla älskling, en blandning av Patrik och mig... Kan inte låta bli att lägga in fler bilder på honom... Tänk att han kan se så olika ut... i går såg han ut som en liten gubbe som på bilden i mitten.. :)

 



Kommentarer
Diana

Lillgubben är ju så söt! Du lyckas verkligen bra med bilderna, får nog gå en kurs hos dig :) Ha en underbar dag idag! Kram, Diana

2010-03-13 @ 09:14:58
Zara

Jaa, han är en riktig goding att titta på =) Hur går det med gröt och mat? Här går det si och så på den fronten. Jag glömmer bort det ibland, har väll inte fått in någon bra rutin än tror jag. Zmilla har varannan dag då hon verkar gilla det och andra dagar är det bara bläää...:) Hoppas helgen varit bra. KRam

2010-03-14 @ 15:23:23
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0