Jag kommer tillbaka..

Nästa vecka är det min tur att vara hemma med Hjalmar igen. Har snart jobbat i sex veckor och det har gått fantistiskt snabbt! Inte mycket tid över blir det. Men efter denna vecka har jag förhoppningsvis lite mer tid över till bloggen...

Det händer så mycket med Hjalmar varje dag! Han växer och blir stor.. Nu kan han helt plötsligt klappa händerna, säga "mammapappa", krypa några krypsteg, dra sig upp till stående och vinka m.m. Han har blivit en liten pojke mer än en bebis. Underbara unge! Vår glada lilla kille.



I helgen fyllde jag år och några dagar innan fick jag en trevlig överaskning på posten från en go vän! En fin termometer som kan sättas i fönstret. Tack underbara du!


Av Patrik som om ungefär fyra veckor (!) blir min make fick jag bland annat en underbar bukett med blommor jag älskar! Pioner, gräs, ammi majus m.m. En riktigt tjock och go bukett. :) Bilden gör det inte helt rättvisa, den är ännu finare i verkligheten.


Kolla vilken fin betongplatta som Maria gjort till mig!


Av dem fick jag oxå en stor vacker lavendel! :)

Så där ja! Lite uppdaterat blev det i dag iaf!! Nu blir det sängen. Håll tummarna för att jag ska få sova en hel natt... Har hostat som en tok i snart två veckor och inga mediciner hjälper. Detta kommer göra mig tokig är jag rädd. Patrik med för den delen... han vaknar ju av den han med... som tur är så sover Hjalmar bra ändå.



Kommentarer
Zara

Tack för lite uppdatering=) Nu är det bara min tur att göra lika så...uscha vad dålig man är ibland. Speciellt nu när det har varit så fint väder...här iallafall=) Hoppas sista veckan på jobbet går bra.

Kram

2010-06-22 @ 11:25:43
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0