Bilduppdatering 5/6 2010

Är på väg ut för att greja lite i trädgården nu när Hjalmar sover för natten... tiden räcker fortfarande inte till. Jag känner mig faktiskt lite frustrerad över att inte hinna allt jag vill göra. Jaja, nog om det... Kör en uppdatering med hjälp av bilder igen....


Firade av min första morsdag med kräftor på kvällen.. mums!


Sommarens första bukett med liljekonvaljer är inplockad. :)


Vi har en massa konvaljer i år med, jag tror de blir fler för varje år.


Idag kom Svante, mina föräldrars hund.. Han ska vara här i en vecka eftersom päronen är i Turkland.
Hjalmar är överlycklig... han gillar alla djur massor.



I dag när jag kom hem från jobbet hade Patrik plockat fram cafégruppen och ställt den vid hallonbuskarna och hängt upp hängmattan som inhandades förra hösten. Så mysigt vi ska ha det på dessa platser! :)


Go´Svante!


Våra smultronställen med vilda smultron blommar för fullt nu! De är dom godaste!


Hjalmar är fortfarande snuvig men annars pigg, han hade en dag med feber sedan har han varit lite hostig och snuvig.


Kommentarer
Diana

Kul att få en uppdatering :) Gabbe har oxå varit febrig och snorig (är fortfarande lite snorig...). Kanske något som har gått? Slappa lugnt imorgon! :) KRAM!

2010-06-05 @ 22:20:16
Gunilla

Hej Sara! Åh, vad roligt att läsa i din blogg och se bilderna på din ljuvliga lilla Hjalmar! Vilken sötnos!!! Jag pratade med mamma Mia häromdagen, det var hon som tipsade mig om din blogg. Så fint du har det med dina båda älsklingar - jag är verkligen jätteglad för din skull! Mia och jag är nu "vänner" på Facebook!

Kram!

2010-06-06 @ 23:17:27
Zara

Hejhej...vilka härliga sommarbilder! Sköna oaser, både cafégruppen och hängmattan=) Hur har det gått att va hundvakt? Extra mycket att göra då eller=)

Zmillis älskar oxå djur verkar det som, tjuter till varje gång Doriz kommer in i rummet:) Härligt! Ha det så bra så länge! Kram

2010-06-08 @ 15:36:06
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

Nu börjar jag få liiite Sara-abstinens=) Uppdatering, tack=)Kram

2010-06-16 @ 08:06:41
URL: http://koccoz.blogg.se/
Kicki

Åh va mysig trädgård ni verkar ha! Å liljekonvaljer är underbart! Det har vi också lite i vår trädgård. Trist att inte få tillräckligt med tid över för allt man vill göra! Kram på dig!

2010-06-18 @ 11:55:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0