Skynda, skynda..

Har precis bäddat ner Hjalmar i fotöljen.. där sover han ibland om dagarna. Jag tror han gillar att jag har tv:n på och så kan jag gå dit och gunga honom emellanåt.

Ska försöka mig på att få städat här inför helgen i dag. Jag tycker det är lite jobbigt att inte kunna ha så städat som förr, pedant som jag är. :P Men jag börjar lära mig att prioritera annat de stunder som lillälsklingen sover.

Nu ska jag faktiskt skynda mig att duscha och hoppas att han sover så jag hinner fixa till mig lite. Sedan ska det som sagt städas och när Patrik slutar ska vi ta en promenad upp till trädgårn och bjuda dem på fika. Det är som vårt andra hem här i Matfors. I morgon jobbar jag där.. det var skitlänge sedan sist. Samma vecka som Hjalmar föddes var jag där och jobbade lite men sedan dess har jag inte gjort en bukett till någon annan än mig själv. Fast det brukar lossna efter en stund. Ska bli skoj i alla fall.

Nä, bäst att jag skyndar mig!

Min lilla älskling i fotöljen med sin älskade snutte...


Kommentarer
Therese Stolt mamma till 2 små killar

SÖT

2010-01-22 @ 12:02:04
kristin

hej sara vad fin han är!

2010-01-22 @ 13:58:21
Zara

Älskar dock att du verkar ha mer tid framför datorn nu för tiden...:) Kul att höra från dig lite och läsa om hur ni har det. Ha en skön helg, kramar!

2010-01-23 @ 00:03:20
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0