Mer att göra..

Det händer saker med Hjalmar varje dag nu. Nya framsteg hela tiden och det är hur roligt som helst att bara titta på honom. De senaste dagarna har har lärt sig att hålla i skallran och röra den fram och tillbaka med stor koncentration! Gullungen min... han är så underbar!

Har fått lite mer att göra under dagarna nu, det är skojigt. I går hade vi en fullspäckad dag! Först babysång i lillkyrkan... tyvärr kunde jag bara imse vimse och bäbä.. resten av sångerna var helt nya för mig så jag försökte nynna med så gott det gick. Sedan var det hem, käka lite lunch och småpyssla lite innan det var dags att dra till stan för efterkontroll hos barnmorskan. Allt såg bra ut.. bra blodtryck och blodvärde. Cellprovet blev avklarat och godkänd knipteknik.... usch.
Sedan hem middag och kvällen spenderades sedan i Rännö hos flickorna Einarsson/Berg.. Patrik fick vara hemma för att städa så när vi kom hem var det rent och fint. Vilken karl man har! :)

Idag snöar det massor... får se om det blir storm som de varnat för. Just nu blåser det inte speciellt mycket vad jag kan se. Diana och Gabriel kommer på besök snart, det blir trevligt!

Skriv gärna en kommentar, jag är så nyfiken på vilka ni är som kikar in. :)



Kommentarer
Therese Stolt mamma till 2 små killar

tråkigt vi inte hann med babysång igår. Men nästa tisdag kommer vi.. :D

2010-01-27 @ 12:13:12
Zara

Hej och hå...jag tycker jag skriver här jämt =) Nåja, kul att läsa om killens framsteg. Försöker få tjejen att bara hålla i skallror men hon håller en stund sen släpper hon taget. Hon verkar mest intresserad av sina händer i sig=) Kramkram på er!

2010-01-27 @ 21:49:25
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0