Hjalmar i dag!

I dag har vår älskling haft namnsdag!! Fast jag tror inte att han märkt av det då han sovit mest hela dagen! Han som knappt brukar sova dagtid.. men ibland tar han igen det och sover mycket istället.

Så skönt med helg och att vi får ha Patrik hemma med oss. Har hunnit med en hel del i helgen redan.. nu är julen helt borta, några skåp städade, långprommis och hemmapizza avklarat och jag har tagit mig tid att raka benen!! :) Ja det låter kanske fjuttigt men jag är mycket nöjd med lördagen.

Fast lite konstigt känns det allt när vår lilla älskling helt plötsligt bestämmer sig för att sova så mycket! Jag har tempat honom några gånger i dag för jag blev orolig att han skulle ha feber eller nåt men tempen har varit bra och han skulle väl verka missnöjd om han inte var frisk hoppas jag.

I morgon kommer i alla fall Hjalmars mormor & morfar och hälsar på. Det blir trevligt! :)
Lite bilder från senaste tiden bjuder jag på oxå.... Närbilder på älsklingen, nya mysiga sovpåsen, nya favvomobilen som fick sitta över skötbordet och Modo-jackan! ;)

Nu blir det sängen, godnatt på er! 


 


    



Kommentarer
Therese Mamma till 2 pojkar

Jätte fina bilder på er söta pojke.. Hur mycke väger han nu.. ? "Stor han blive"..

Den fina sovpåse pyjamsen vart ha ni köpt den.. ??



2010-01-17 @ 08:44:18
URL: http://vitadrommar.bloggagratis.se
Elin Berg

Hej Sara!



Vår kille har också en likadan sovpåse, och han tycker jätte mycket om den :)

Sen har han en likadan mobil också, och det är en favorit det med :)

2010-01-17 @ 10:06:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0