Snabb uppdatering..

..är så trött.. Lilleman har precis somnat så nu ska även jag hoppa ner i sängen. Sov skitdåligt natten som var. Hoppas på bättre natt i natt... '

Vi blev kvar i Kramfors hela helgen.. Min farmor hade piggat på sig ordentligt, det var så skönt att se. Hon var sitt vanliga krävande jag och hade en hel lista med saker som hon ville ha fixat innan vi kom upp. Det är viktigt att man ser fräsch ut på rehab vet ni! ;)

Har haft Patriks mamma med man på besök i dag... så det bjöds på stek till middag inte dumt det. Bra bjudmat när man inte har tid att stå så mycket vid spisen, det sköter ju sig själv där i ugnen.

I morgon ska vi upp lite tidigare än vanligt, tänkte att vi skulle besöka öppna förskolan för första gången. Så jag ska vara hos Mari redan vid nio, tidigt för mig det.. :) Det blir skoj att se vad det är. Tyvärr missar vi ju babysången då... men samtidigt får jag en chans att jämnföra.

Nästa tisdag börjar föräldraträffarna... det ska bli jättekul! Hoppas vi blir många! :)

Lovar bättre uppdatering i morgon! Natti natti



Kommentarer
Elin

Hejsan!



Har du fått brev om föräldraträffarna?

Kram från oss

2010-02-02 @ 08:40:44
URL: http://kalljala.blogg.se/
Kicki

Skönt att farmor mår bättre!

Jag la till din länk i min blogg om det är ok?

2010-02-02 @ 10:26:19
URL: http://mesteljest.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0