Fredagsmys...

Mannen, min älskling står vid spisen och steker kycklingfilé till god fredagsmiddag, Hjalmar och jag blev bortkörda så då passar jag på att göra ett kort inlägg innan vi ska fredagsmysa med mat och film!



Idag har vi varit en sväng till Diana och hennes Gabriel.. mycket trevligt att träffa dom igen! Lillkillarna har ännu inte börjat uppskatta varanndras sällskap men mammorna gör det iaf. :)

Duschväggen blev uppsatt för någon dag sedan och i går var jag och Hjalmar till Ikea och handlade ett draperi... det blev mycket finare där inne än de gamla väggarna i plast!

Hmmm... draperiet är i verkligheten riktigt vitt och glasväggen ofärgad! Dålig bild! Men, men...



TREVLIG HELG!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0