Fredag!

Härligt med fredag!! I dag åker vi till Kramfors för att träffa mormor & morfar och morbror Jonas & Kristin som kommer upp från Stockholm! Mysigt att få träffa alla. Så under dagen är det bara förberedelser som gäller.. tvättmaskinen går för fullt och väskan väntar på att bli packad. Vi var duktiga på att packa mycket redan innan Hjalmar kom men nu fyller vi bilen varje gång vi åker bort över en helg! Ändå har vi en ganska stor kombi... :) Man vill ju inte sakna något.

Lillen ligger ute i vagnen och sover så sött. De dagar jag lägger honom inne sover han inte alls bra eller speciellt länge. Då kan det bli tio-tjugo minuter och får han sova ute så blir det oftast flera timmar i sträck och han är mer nöjd när han vaknar. Jag får mer tid att göra bort saker här inne och kan sedan fokusera mer på Hjalmar när han är vaken. I dag har jag satt myggnätet hårt spänt över vagnen då jag blev påmind om hur katterna kan hoppa upp... bättre att försäkra sig lite.

I går var Patrik på simhallen och jag blev lite avis på honom när han hade bastat och duschat länge,länge.. Tror att jag måste ta mig tid att gå dit någon kväll nästa vecka. Saknar vattengympan men nu känns det lite sent att börja igen, får börja nästa termin istället. Jag skulle så gärna vilja gå till solariet oxå så jag slipper känna mig så otroligt blek... får se om det kan bli en pyssla-om-mig-kväll till veckan.

Så här ser älsklingen ut i dag, tuff va!? ;) Ha en bra helg!



Kommentarer
Kicki

Hihi ja han är skitcool!

Jag kom precis hem från vattengympa, helt varm å avslappnad i kroppen :) Tycker verkligen du ska unna dig en pyssla om dig kväll! :) Ha det så trevligt i K-fors!

2010-02-19 @ 10:31:14
URL: http://mesteljest.blogspot.com/
Therese

Härligt med vatten gympa skulle oxå vilja gå.. :D



Vart ha du köpt hjalmars coola byxor.. ?

2010-02-19 @ 11:33:20
URL: http://http://enlyckligmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0