Birsta i dag

Jag har inte varit bra på att uppdatera direkt... det är så mycket som händer och de stunder som det inte händer något försöker jag tillbringa med mina älsklingar här hemma. Idag står Birsta på schemat sedan blir resten av veckan lugn!

I går hade vi fullt upp hela dagen så Hjalmar och jag var helt borta i går kväll. Vi var på babysång och öppna sedan lunch hos Mari och hennes Isak innan det var dags att promenera till bvc för föräldraträff. Mycket springande med barnvagnen hit och dit mellan alla ställen så motion fick jag iaf. ;) Trevligt var det oxå!

I dag tänkte jag att jag skulle skaffa en matstol till Hjalmar! Stora killen! Jag tror inte alls att det är några problem för honom att sitta i en sån om man pallar upp runt om... förhoppningsvis gillar han att få sitta i samma höjd som oss vid matbordet. :) Möter upp Diana och hennes Gabriel där ute i birsta, det blir trevligt.

Vi tränar några gånger om dagen med att ligga på magen nu.. det går liiiite bättre för varje gång men han gillar det inte.



Nu vaknar han så då drar vi mot Birsta... Ha en bra dag!



Kommentarer
kristin

hej kommer ni till kramfors när vi kommer upp?

2010-02-10 @ 16:07:30
kristin

vi är sugna på att leka lite med hjalmar!

2010-02-10 @ 16:08:09
Sara

Självklart! vi vill inte missa er! :)

2010-02-10 @ 21:18:40
URL: http://saracla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0