Bildkavalkad

Eftersom jag är så jäkla trött och slut efter att ha varit vaken i natt och sedan skottat gården i 2½ timme så bjuder jag på några bilder... En sån tur vi hade som blev bjudna på middag i kväll! När Patrik kommer hem ska jag passa på att duscha och vila lite.

Nu till bilderna..

Hjalmar tränar på att lyfta huvudet...


men det är inte så skoj någon lång stund...


Mamma har fyndat Laban-body på Tradera... Hjalmar är så fin i den.


Vi funderar på om lillälsklingen börjar få tänder.. han dreglar massor, vill tugga på mammas fingrar hela tiden och i natt har det inte gått en hel timme mellan varje gång han har vaknat och gnällt... mammas hjärta.



Kommentarer
Anonym

Halloj, det där med dreggel känner jag igen. Får byta body 5 ggr om dagen typ..

När ska ni vara på bvc imorgon för vacc?

Vi ska vara där 11.00 så kanske vi ses :)

Kram på er

2010-02-04 @ 17:17:05
URL: http://kalljala.blogg.se/
Sandra

Huga va söt han är lillen ;)

2010-02-05 @ 08:45:23
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Zara

Vilken duktig kille!=) Zmilla dreglar jätte mycké med just nu. Men på bvc sa de att det inte kan vara tänderna så här tidigt (!!) utan att det hänger ihop med lärande och utveckling. Allt de lär sig går tydöigen via munnen...ja du vet, oralastadiet...jaja...der är väll bara att sätta på dregellappar el byta kläder stup i ett=). Hoppas det har gått bra idag med sprutorna...kram

2010-02-05 @ 15:27:52
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0