Host host...

Sitter här hemma och njuter i dag... vaknade med ett lugn i kroppen för jag är så glad att jag har ledigt fredag-söndag! Då ska jag bara njuta!! Har verkligen kämpat denna vecka med att ta mig till jobbet, har sovit dåligt med världens hosta och varit allmänt förkyld. Det har satt sig på konditionen så när jag ska upp för backen till jobbet flåsar jag så att jag håller på att svimma och trappen till fikarummet på jobbet känns som dubbelt så lång.


Jag vill ju ha en massa ork nu, pyssla här hemma och denna vecka har vattengympan börjat som jag hade längtat efter! Om jag vilar i helgen kanske jag kan gå nästa vecka! :) 

I kväll blir det hockey Sundsvall-Modo, kusin Jocke ska spela så det blir roligt att se. Dessutom kommer Vonna, Bosse, mamma och pappa ner och kollar. Efter matchen blir det pizza och mys hemma hos oss för mamma och pappa stannar tills i morgon, trevligt!  I morgon ska vi dra till stan en sväng och då tänkte jag faktiskt börja kolla lite efter små bebbekläder, det ska bli så roligt!

Vagnen kom härom dagen och vi är så nöjda! Nu börjar det närma sig och min mage har blivit otroligt stor hur fort som helst nu. Hoppas att det inte fortsätter i samma takt de veckor som är kvar.

Nu är äggen som jag tänkte käka till frukost klara och jag är sjukt hungrig hela tiden nu så det känns som att det är dags för frukost. Ska ta mig i kragen och lägga in lite bilder här senare i helgen...



Kommentarer
Zara

Hejhej....Hur går det med förkylningen? Hoppas det blivit bättre i helgen. Nu är det dags för lite bilder va:)? Kram

2009-09-07 @ 06:36:39
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0