Lite gnälligt...

Har varit ledig i dag efter att ha jobbat helg och det är sååå skönt! Tyvärr tar jag mig inte för så mycket som jag hade önskat, blir så lätt trött och fastnar gärna här framför datorn alldeles för länge!

Har i allafall skrykt alla bebbekläder som vi fått och de nya som vi köpt och lagt ner dem i byrån som vi äntligen byggt ihop till barnrummet. Nu är jag ännu mer sugen på att fixa där inne... allt går nu i vitt och det skulle behövas lite färg där! Vet bara inte vilken färg... tror att vi satsar på en lugn bas med beige och brunt till det vita för sedan lär det väl bli en massa leksaker i alla världens färger som ska in. Men annars då?

Tänkte dra en sväng till Birsta nu och se om jag kan få lite mer inspiration... måste passa på nu när P har kommit hem så att jag kan ta bilen.

En till sak vi måste fixa... bil..!! Jag blir tokig av att inte ha bil när jag är hemma, känner mig isolerad och instängd. I morgon ska vi på föräldraträff i stan.. Det börjar 10.30, då måste jag gå hemifrån 8.30 till bussen sedan håller det på till 12 och jag kommer till matfors 13.30 med buss, en halvtimma hem och klockan är 14.... måste gå hemifrån till jobbet 14.45 då jag börjar jobba 15.30! Känns jobbigt som fan. Hela dagen kommer gå åt till att förflytta mig.

Men nu ska jag inte gnälla utan dra till Birsta! :)


Kommentarer
Zara

Jag hoppas VERKLIGEN att du hittade nått skoj på Birsta, det verkade du behöva idag!:)Men en bil till vore kanske inte så dumt. Synd att det kostar så mycket bara, men det kanske kan vara värt det?

2009-09-14 @ 19:40:07
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

Glömde kramen:) Kram på er alla!!!

2009-09-14 @ 19:40:48
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0