När jag ändå....

..har bjudit på en bild av mig själv så kan jag väl fortsätta med att visa att jag har en liten kula nu i alla fall.
Lite spetsig smyger den fram mellan brösten uppifrån, rakt framifrån syns det inte så mycket och från sidan har jag ju alltid varit stor så det är väl ingen större skillnad, men uppifrån ser i alla fall jag stor skillnad. I dag har vi varit på föräldraträff för andra gången och de andra har stoooora kulor som jag kan vara lite avis på... Bara för att det ser så vackert ut med rund fin mage. En enda person har vågat fråga mig om jag är gravid än så länge...! Det hände oftare innan jag vart det! Samtidigt så ska jag väl vara glad över att det inte blivit speciellt mycket mer att bära på för mig, och för att det säkert hade varit ännu svårare att hitta sköna sovställningar om den varit större.




Kommentarer
Zara

Hmmmm, hus-spindlar...nä tack! Okej för små "söta" spindlar men dessa är GIGANTISKA!! Inga sånna spindlar i mitt hus, tack:) Jaaa, men visst syns det att du har en liten busunge där inne i magen! Va skoj! Kram på dig!

2009-09-22 @ 23:30:08
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

Hej! Jag jobbar halvtid i denna och nästa vecka. Sen går jag hem....ska bli skönt:) Har såååååå ont vissa dagar......längtar tills bebisen kommer ut nu. Hur går det för dig då? Kram

2009-09-29 @ 18:15:16
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0