Brunett?

Jag brukar oftast både slinga och tona mitt hår själv här hemma och tänkte att jag skulle ta och göra lite mörka slingor i mitt hår i morse.... Hittade igen en förpackning med toning, samma färg som jag brukar ha och drog i en hel del slingor! Tänkte att om det blir för mörkt så kan jag ju alltid göra ljusa oxå. När jag sköljt och fönat håret såg det för jäkligt ut!! Som att färgen bara tagit litegrann, som urtvättat, fläckigt råttfärgat hår!

Vad skulle jag göra!? Jag hade ännu en förpackning av samma färg och kom fram till att den enda lösningen nog var att färga om hela håret.... så nu är jag rödbrun i håret och vågar inte göra några ljusa slingor i dag! Är rädd att de skulle skifta i rosa... Tyvärr får jag nog stå ut med denna färg ett tag framöver. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska göra det själv!

Bjuder på en bild av en trött och lätt less Sara som efter detta hoppar ner i sängen och läser sin bok istället.
Godnatt!



Kommentarer
Zara

Jamen du blev ju riktigt sexig ju!:) Kör brunett ett tag det kan ju kanske uppskattas lite av Patrik om inte annat:) Kram

2009-09-21 @ 19:51:30
URL: http://koccoz.blogg.se/
Anonym

tycker det ser fint ut!

2009-09-21 @ 22:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0