Bilder! :)

I lördags tog vi en sväng till stan och en sväng till birsta.. jag var ju så sugen på att få börja handla lite bebbekläder! Även om vi fått en del pojkkläder så känner jag att jag vill ha nåt nytt och något mer neutralt som bebben kan ha när vi kommer från bb. Handlade en overall och en pyjamas och mamma handlade byxor, body och strumpor som matchade varanndra, jättesöta! I bakgrunden så syns det nya golvet i barnrummet som älsklingen slet med hela söndagen trots att hans rygg värkte. Hittade det jättebilligt på Rusta så då kan man ju kosta på sig att byta och det blev jättestor skillnad på rummet. Skönt att slippa det där fula orange golvet!




Vagnen har kommit hem och jag kunde inte låta bli att lägga i fårfällen och den lilla filten och visst blir det fint? ;) Det vita på vagnen ser mer vitt ut på bilden men i verkligheten är det mer beigefärgat.



Medans älskligen slet med golvet i går hade jag bakdag... så det blev kanelbullar och tekakor.
Nu boar vi för fulla muggar..... ;)



Kommentarer
Zara

Jag blir så lycklig och inspirerad av dina bilder!!:)

Älskade verkligen byxorna och bodysarna din mamma köpt!! Är jag fräck om jag frågar vart ni har köpt det?..hihihi....



Nu ska jag iväg och hämta tjejen på fskan sen babynestet på posten...kuuuuul!

Kram

2009-09-07 @ 14:24:44
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

Hej, ja det gick fort. Det blev dock inte en vagn från samma butik som ni köpte eran:) Det blev en Carena Free från http://www.beginners.se/

Men jag är såååå nöjd ändå och hade nog inte vågar köpa en på nätet om det inte vore för dig och din inspiration! Fick förresten babynestet, oxå jättenöjd, tack för tipset!:) Kram

2009-09-12 @ 20:58:47
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

(Ser att jag är inne på m in tredje omgång här nu:) Sluta va så självkritsk! Jag är säker på att du kommer att ångra dig längre fram om du slänger alla kort på bebismagen! Knäpp,knäpp,knäpp många kort sen kan du göra vad du vill med dem. Men du vet aldrig om du kommer att få uppleva detta igen så ta vara på det som mycket du kan. Om du inte vill göra en tavla av det så kan det vara kul att ha för att titta på senare eller tillsamans med erat barn. Sådär, nu har Fröken Zara läxat upp nog för idag..hahaha...sorry:) Kram

2009-09-14 @ 12:30:55
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0