Patrik har fotat barnrummet!




Japp! Patrik tyckte att jag måste lägga ut bilder på vad som hänt i bebisens rum och det är klart att jag gör då! Vi har faktiskt bäddat spjälsängen i helgen! Lite tidigt kanske kan tyckas men det är ju så roligt... nu kan bebben få  kika ut!! Vi väntar och väntar... och som vi väntar så får jag säkert gå två veckor över tiden och då är det läääänge kvar.

I går var vi på panduro och handlade lite pyssel, så idag ska vi göra några tavlor så att väggarna får lite färg oxå. :)


Kommentarer
Zara

Va mysigt!! Härligt ni har gjort det för bebisen. Önskar att jag kunde inreda ett bebisrum, men nepp, vi har ju inget rum till vår bebis, stackaren! H*n får sova inne hos oss så länge så får vi se sen hur vi gör, bygger ut eller tänker på nått annat sätt. Men kanske att det blir ett lekrum nere i källaren så DET kan jag ju inreda:) Nu hoppas vi på smärtsamma värkar i dagarna..hihihihi....kram

2009-10-26 @ 08:33:37
URL: http://koccoz.blogg.se/
Zara

Jaaa, vad ska vi hitta på nu när vi bara går och väntar? Jag var till IKEA idag och köpte tyg, ska nog sy sängkläder tillbebisen och en spökdräckt till tjejen inför Halloween. Lite tidsfördriv iallafall....nått mer förslag på vad man kan hitta på? Kram

2009-10-27 @ 19:05:19
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0