Meet Larry...



... han har flyttat in i barnrummet nu. Visst är han fin!!? :) Lillebror och Kristin var uppe i helgen och då hade de med sig denna fina som de köpt i Danmark till bebisen. Det är så roligt när de kommer hem. Vi hade en mysig helg hemma hos mamma och pappa! Nu väntar vi bara på att bebisen ska komma ut och träffa oss alla.

Jahapp, tredje dagen hemma som föräldraledig i dag. Det är konstigt hur jag blir när jag går hemma.. seeeg som sjutton. "äh, jag har inga tider att passa" tänker jag... "det där hinner jag i morgon oxå"... sedan så blir det ingenting gjort på flera dagar. Men i dag tänkte jag försöka slita mig ifrån datorn lite tidigare än i går och åka upp på byn en sväng. Hälsa på de på trädgårn, handla lite, kanske hälsa på hos tanten som ska hjälpa mig med mitt överkast.. Innan det ska jag nog slänga i lite slingor i håret för det här med mörkt hår känns inte som att det passar mig. Jag känner mig blek och glåmig.



Kommentarer
Zara

Me like Larry!:) Vikken goding! Jag vet hur svårt det är att komma igång med nått när man går hemma, samma här:) Igår tog jag mig i kragen och städade här hemma. Känns skönt om det är hyffsat rent IFALL jag åker in på förlossningen och sen när vi kommer hem. Hoppas helgen blir bra och skön! Kram på er!

2009-10-23 @ 08:50:42
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0