Förlängningsarmar köpes!

Bara två dagar kvar att jobba nu... känns så konstigt att veta att jag kommer vara hemma så länge sedan. Konstigt men ändå ska det bli skönt. Är otroligt trött efter att ha arbetat hela dagen i dag. Ljumskarna värker och magen känns konstig efter att ha suttit ihopklämd bakom kassan hela dagen. Nu skulle jag behöva förlänga armarna så att jag kunde sitta riktigt bakåtlutad och ändå kunna putta varor på bandet och knappa in plu-nummer för glatta livet!

Men vad sjutton jag ska inte klaga! Jag har faktiskt klarat mig superbra så gott som hela graviditeten! Tre hemska veckor där i början när jag inte kunde röra mig utan att kräkas sedan har det ju varit bra. Nu är det så nära så nära... bebisen börjar bli stor där inne och då är det väl inte konstigt om det trycker här och där.

I morgon är det dags för barnmorskan igen... jag tycker det är skönt att få gå dit så pass ofta nu. Underbart att få höra hjärtljuden, det längtar jag efter varje gång.

Nä nu ni så ska jag väcka älsklingen som somnat på soffan och dra med honom till sängen istället... jag kommer somna på stört!  Han hade förresten fått 6 st öringar i dag i Åtjärn så nu måste det bli fiskmiddag snart. =)


Kommentarer
Zara

Jag blir lite full i skratt när jag läser din blogg. Jag tror vi har haft samma barnmorsketider under hela tiden:) Ska oxå dit idag, torsdag. Hoppas på att min bebis ligger rätt nu, tycker den har bökat och slagit kullebyttor de senaste dagarna så man vet ju aldrig:) Hade så bra och LOVA att slänga iväg ett sms när ni är påväg in te förlossningen! Kram

2009-10-15 @ 09:09:52
URL: http://koccoz.blogg.se/
L

tack för tipset! =)

2009-10-15 @ 22:44:11
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Zara

Sista dagen i dag va?? Hur känns d?:) Ha en skön helg! Kram

2009-10-16 @ 12:28:31
URL: http://koccoz.blogg.se/
Anonym

hej Sara o Patrik,vill bara säja va spännande o kul med bebisen / kram på er Mona o Arne

2009-10-20 @ 17:55:21
Sara o Patrik

Hej Mona & Arne! Tack för hälsningen, roligt att höra från er! Kram!

2009-10-21 @ 09:42:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0