Svammel

Ledig i dag och kommer mig inte längre än till datorn... är så slö! Borde hoppa in i duschen och sedan ta mig ut i det vackra höstvädret innan hela dagen har gått.... men jag måste ju blogga lite först! Det händer inte så mycket nu.. när jag kommer hem från jobbet är jag supertrött och vill helst bara ligga ner så att magen sträcks ut.
Har inte många arbetsdagar kvar nu... en till denna vecka och så tre i nästa. Konstigt!

Samtidigt så är jag sjukt sugen på att bara gå här hemma och pyssla. Baka, sy och greja.. får se om det blir mer sånt sedan.. På måndag är det dags för ultraljud! Ska bli spännande att få se bebben igen! Om den ligger i säte så kommer jag att få träffa en doktor på en gång efter ultraljudet och de kommer försöka vända bebisen. För vissa kan tydligen värkarna stimuleras när de vänder... andra märker ingenting så vi får se hur det går. Borde kanske se till att bb-väskan packas snart man vet ju inte.

Annars börjar det mesta vara klart inför att bebben kommer tror jag... vi var en sväng till Barnens hus eftersom vi hade fått en massa checkar som skulle handlas upp nu.. Där blev det lite mer roliga saker denna gång. En mobil att hänga över sängen, en leksak till vagnen, en mysig filt och så valde Patrik ett par sverigestrumpor.

Bjuder på några bilder, inte så bra kvalitét men... (Jonas, det blev ingen bild på bilen denna gång.. ska se till att fota den snart..)





Kommentarer
Zara

Hoho...ja imrgn är min sista dag...suck, känns inte så kul. Har lite ångest att gå hemma hela hösten och vintern. Men,men...bara man kommer igång med nått så flyter det nog på.

Spännande att se bebisen igen på UL:)! Hade oxå velat gjort ett UL lite senare oxå...är ju så mycket mer bebis nu:) Håller tummarna att den vänder sig själv dock...Nu väntar en höst-soppa i den fina höstvädret...massa kramar!

2009-10-08 @ 12:39:30
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0