Fri!

Ledig dag i dag och är på superbra humör... spelar min absoluta favvo (och kattens favvo!) Andrea Boccelli högt högt.. njuter av att solen skiner ute och att jag har bara två veckor kvar att jobba... och jag kan åka och hälsa på någon om jag vill för nu har vi en bil till!! Jag är fri. ;)

Hittade en billig bil på blocket, ännu en volvo som Patrik och pappa var till Lugnvik och köpte i går. En rolig sak var att när de kom hem och jag började kika i papperen så visar det sig att det är Patriks ex´s föräldrar som haft bilen innan så han har åkt i den massa gånger förr! Pappa har förmodligen servat den oxå eftersom han är släkt med dem och brukar hjälpa dem med bilarna! Sjukt..

I dag är det en månad kvar till beräknat födelsedatum! Heeelt overkligt och jag börjar fundera på om jag inte skulle behöva en instruktionsbok i hur man sköter ett spädbarn! Hur kommer det att bli? Kommer jag med min deppiga sida råka ut för babyblues? Kommer jag älska barnet så jag går sönder? Det finns ingen tvekan om att jag kommer bli världens hönsmamma...!

Jaja, det blir nog bra ändå till slut. Det är väl helt normalt att man funderar antar jag.
Nu ska jag röja bort här och sedan ska jag ta bilen och åka upp till vår nya trevliga bankman och avsluta våra gamla konton helt. Sedan tror jag att jag ska åka och hälsa på de på trädgårn bara för att jag kan! :)


Kommentarer
Zara

Vad härligt det låter!! Jag tror att du kommer att "älska sönder" eran bebis. Ingen babyblues hos dig,kan jag inte tänka mig!:) Jo, det gick riktigt bra för Åsa och Körslaget. De hade näst mest röster så de ligger bra till än så länge. Har aldrig varit särskilt förtjust i programet föränn nu, helt sjukt! Skoj att höra lite "kändis-skvaller" på jobbet oxå..hihihi....

Med mig är det bra. Är inne på min sista arbetsvecka nu. Såååå skönt, men jag kommer att sakna mina arb.kompisar tror jag. Åker nog upp och hälsar på nångång i veckan innan bebisen kommer, måste ju hänga med i allt som händer:) Nu är det snart läggdax för tjejen. kram på dig!

2009-10-05 @ 19:04:58
URL: http://koccoz.blogg.se/
Jonas

Coolt, kan du inte posta några bilder på bilen?

Är också helt övertygad om att ni kommer klara det galant! Ses snart :)

2009-10-06 @ 19:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0