Bara för att det är skoj...

 

  • Favorittidning: Lantliv och div. inredningstidningar
  • Favoritplagg i garderoben just nu: Mina mammatights används nästan varje dag
  • Vanligaste färgen på mina kläder: Mycket svart.
  • Mig själv med tre ord: Lugn, livsnjutare, drömmare. 
  • Jag tränar: Promenader ibland, räknas det?
  • Höger- eller vänsterhänt: Höger.
  • Humör just nu: Känner mig lite frustrerad, vill men orkar inte.
  • Favoritgodis: Choklad, sura och saltlakrits! Godisråtta är jag..
  • Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding och lever plus div konstiga djur som bäver och björn och sånt...
  • Kläder just nu: Svarta mammatights, röd tunika, tjocksockar och svart kofta... jag frös så för ett tag sen!
  • Musik just nu: Är skittråkig och lyssnar mest på visor och favoriten Andrea Bocelli. Annars radiodängor.
  • Vad sa du senast: Vi hörs!
  • Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Färgglada 60-talet.
  • Fisk eller badkruka: Fisk, älskar att bada bara jag kommer mig i. ;)
  • Saft eller alkohol: Just nu är det ju saft som gäller...
  • Hur många kuddar sover du med: Två minst.
  • Favoritväder: Just nu kallt och klart höstväder.
  • Spelar du nåt instrument: Nope.
  • Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
  • Sparare eller slösare: Är nog bättre på att slösa än spara..
  • Bästa film: Notting Hill är en klassiker.
  • Tror på liv på andra planeter: Nej.
  • Kommer du ihåg din första kärlek: Nej… 
  • Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
  • Har du några homosexuella vänner: Nej, inte för att jag skulla ha något emot det.
  • Tror du på mirakel: Absolut!
  • Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Definitivt.
  • Ser du dig själv som tolerant mot andra: Japp!
  • Ser du på kärleken som ett misstag: Snarare det bästa som hänt mig!
  • Hur många barn vill du ha när du blir stor: Så många vi nu hinner.. ;) Verkar va lång leveranstid på dem.
  • Bio eller promenad: Bio... händer mer sällan än promenad... älskar film.
  • Är du kittlig: Ja, lite.
  • Snarkar du? Nepp!
  • Stjärntecken? Tvilling
  • Rädd för insekter? Inte så värst..
  • Äckligaste insekten: Fästingar är ju egentligen inte insekter utan spindeldjur, men äckliga är de!!
  • Största svaghet: Min blyghet och tafatthet i många sociala situationer.
  • Det här är jag bra på: Att lära mig nya saker, att komma bra överens med de flesta.
  • Bästa bok: Oj, vet inte... just nu inne i en deckarperiod.
  • Chips eller godis? Godis.
  • Pizza eller hamburgare? Pizza.
  • Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna förflytta mig med ljusets hastighet!
  • Vad vill du jobba som? Om jag det visste...
  • Skriver du dagbok? Ja, fast det har blivit mer och mer sällan..
  •  Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Vet inte.. inte just nu iaf.
  • Stökigt eller välstädat? Jag mår som bäst när det är ordning kring mig. 
  • Gungar du på stolen? Nej.
  • Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja kanske... fast jag skulle nog ångra mig i sista stund.
  • Vilken hand håller du gaffeln i? Oftast höger.
  • Är du rädd för blod? Nej.
  • Saltar du på maten? Ibland.
  • Gillar du att sjunga? Ja, jag älskar att sjunga, men inte så att andra hör…
  • Anser du att du är stark? Ja hyffsat, både fysiskt och psykiskt.
  • Brukar du sola? Ja även om tålamodet inte alltid är det bästa. Skruttar helst runt och pysslar i trädgården och blir brun samtidigt.
  • Vad gör du om du får hicka? Länge sedan jag hade det! Dricker vatten kanske?
  • Röker du? Nej.
  • Snusar du? Ja nikotinfritt snus sedan åtta-nio månader tillbaka.. saknar nikotin varje dag men hoppas att jag inte börjar med det igen.
  • Använder du knark? Nej, aldrig testat och har inget sug! Men när jag fyllt 80 år ska jag prova hasch! ;)
  • Kaffe, te eller inget? Båda, fast inte överdrivet mycket.
  • Har du en besatthet? Internet?
  • Vem är din bästa vän? Min älskling!
  • Civilstånd: Sambo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0