Grrrrrrr....

Granngubben gör mig mer än tokig just nu. I går vaknade jag av en traktor, tittar så småningom ut och upptäcker att gubben grävt sönder hela sin tomt samt en liten del av vår. Han hade pratat med oss om att "dra upp några stubbar" vilket vi inte hade något emot men nu upptäcker jag att han dels har dragit upp en hel del stubbar, skyfflat dem till tomtgränsen i en stor hög samt BÖRJAT BYGGA UT HUSET!!  Huset som vi blivit lovade att köpa tänker han nu bygga ut så att han kan sälja dyrare till någon barnfamilj.........!!!!! Fastigheten som vi skrivit kontrakt med honom på om förköpsrätt.

Jag är så besviken så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Dels ser det förjäkligt ut här, vi som äntligen började få fint här! Virket som han tänkt använda har han lagt på vår tomt. Dels så vill jag verkligen inte ha någon granne på den sidan det är trångt nog som det är och nära som faan. Jag vet inte om vi blir kvar här i framtiden...

Bildbevis....
 
              


Kommentarer
Zara

Men FYY!! Vad är det för gubbe ni har till granne!! Vilket o-hyffs! Vad ska ni göra? Har ni pratat med honom om detta? Vad står det i kontraktet som ni har skrivit med honom? Får han bygga ut och höja värdet på huset?

Dags att ringa Ashberg och grannfejden?ler

Kram



ps, hur mår magen? Rör det på sig än?

2009-06-03 @ 07:36:45
URL: http://koccoz.blogg.se.se
krickelin

gubbtjyv!

2009-06-03 @ 16:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0