Bara Hjalmar...

Bloggen har visst förvandlats till en Hjalmarblogg eftersom mitt liv handlar mest bara om honom för tillfället. Tänk att man kan älska någon så mycket så fort! I dag har vi varit till fotografen för att ta bild till tidningarna! Usch och fy, mamman och pappan gillar inte bilder på sig själva, men Hjalmar blev fin som vanligt!

I övrigt rullar dagarna på med en väldig fart och snart är det jul! Ska bli så skönt med jul! Patrik blir ledig i 14 dagar och vi får tid både hemma och med släkt och vänner.

I helgen har det årliga julbaket i Kramfors hos mamma och pappa ägt rum! Massor av fina havrekex och chokladbiskvier har gjorts så nu kan vi bjuda på gofika. ;)
I fredags var vi och julhandlade, så nu är de flesta julklapparna klara! Så sedan är det julgodiset kvar... jag brukar ju göra en låda var till mina föräldrar och till Patriks mamma med sambo. Klart att man inte kan bryta den traditionen! Kruxet är bara att jag inte vågar mig på att koka kola och sånt när jag är själv hemma med Hjalmar... det tar ju sån tid och blir så varmt! Så jag får nog passa på till helgen innan vi ska på 50-årsfest.

Nu i kväll har vi även fotat här hemma! Blev inspirerad hos fotografen och tog egna bilder i bar överkropp... han är ju så söt! Tyvärr har vi ju inte världens bästa kamera så kvaliten blir inte den bästa men jag bjuder på en bild ändå.

Dags för amning och sedan ska vi sussa sött!



Kommentarer
Zara

Sötnos ni har fått!:) Förstår att bloggen blir mycket om lillkillen, men det är ju det vi vill:) Kram på er alla!

2009-12-07 @ 21:48:41
URL: http://koccoz.blogg.se/
Eva

Hej! Så roligt att du kikat in på våran blogg! Å Hjalmar har vuxit på sig ser jag :) Ja babysim kan jag rekommendera. Anmäl er nu för det är 4-6mån väntetid. Men Tim tyckte det va jätteskojigt. Rolig aktivitet för hela familjen..vi kanske syns här i krokarna..blir ju en hel del barnvagnspromenader i Matfors! Kram Eva ("barnmorskan")

2009-12-09 @ 08:49:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0