Sommarplaner...

Det har gått två månader nu och förkylningen sitter kvar!!! Jag blir tokig. Nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och varit till doktorn och fått pencilin. Tyvärr är kuren snart slut och jag har blivit av med febern men inte hostan och snuvan.

Jaja.... Nu jobbar jag på trädgårn igen och det är så himla skönt! Jag älskar att vara där och känner mig som hemma när jag får jobba! Det är så tråkigt att de inte har råd att anställa fler så att jag fick vara där för jämnan och inte bara under högsäsong. Men jag är glad att jag får jobba nu i alla fall.

Kommer faktiskt jobba resten av sommaren! Maj och juni på trädgårn, juli på Saba AB och augusti på ICA.... det blir till att testa nytt det. Jag hade nog räknat med att få vara ledig någon vecka under sommaren men det får gå i alla fall. Sedan får vi se vad som händer. Jag har sökt till Nordviksskolans "skapande trädgård" och hoppas lite på att komma in. Det är en distanskurs så då kommer man vara två dagar i veckan på skolan, praktisera en dag och plugga hemma de andra två dagarna. Det är ju en bit att pendla men förhoppningsvis kommer både jag och Maria in så vi kan samåka. *hoppas hoppas*


Kommentarer
Zara

Hej svejs gumman! Va skoj att du sökt in på Nordviksskolan. Jag hoppas,hoppas oxå att du kommer in:) Själv jobbas det för fullt just nu. Har klarat av de flesta utvecklingssamtalen nu så det känns skönt, lite lugnare. Har lite småsaker att se fram emot här i maj och juni så det går nog fort tills semestern hoppas jag:) Sköt om dig så hörs vi!
ps. antar att ni inte har tid att komma ner i sommar heller då...?
Kram

2008-05-17 @ 12:06:31
URL: http://koccz.blogg.se
Tina

Hejsan!
Kikar in på din blogg. Du har verkligen fullt upp hela sommaren. Hoppas att du får njuta av liiiite ledighet iallafall.
Kram på dig!
//Tina W

2008-05-23 @ 08:41:44
URL: http://emil.offpist.net
Zara

Hejhej...ja, det blir en heldel som vi hittar på, framförallt när det är fint väder. Tjejen "ställer ju lite krav" oxå...trist för henne att bara gå hemma. Det blir så mycket av det under veckorna iallafall. Veckan efter midsommar är vi hemma. Börjar vår semester v 28.....why?

2008-05-27 @ 10:23:23
URL: http://koccz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0