Regnig dag..

Efter som det regnar och är grått ute så passade jag på att baka idag. Frysen var helt tom men nu finns tre nya sorters fikabröd där igen om jag få besök. (Kom och hälsa på mig!) Sölig somjag är så måste jag nu slänga kläderna i tvätten och hoppa in i duschen för att få bort allt mjöl. =)

Bakade en sorts bullar som jag inte testat att göra innan. Receptet fanns på de stora bullformspaketet, jättegoda!
Jag hade lite karamellfärg i fyllningen samt lite kardemumma. Det blev bra.

image61


Kommentarer
Zara

Jag hade gäääärna kommit på besök och fikat om jag hade kunnat:) Ser OTROLIGT gott ut! *mums* Nu ska vi snart ha kalas så då gäller det att blåsa lite ballonger:) Kram på dig gumman!

2008-04-05 @ 13:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0