Photoshop Elements 6

Jag har varit så himla seg nu i flera dagar och får ingenting gjort. I morse vaknade jag inte förrän halv elva och känner mig trött i alla dall. Det lurar en förkylning i mig som jag tror att jag kan skylla på. Jag tar mig inte ut på mina promenader när det hela tiden antingen snöar eller regnar och huvudet känns som att det vore fyllt med sten. I morgon får jag skärpa till mig och ta mig ut på en ordentlig prommis. På torsdag ska jag vara branvakt hela dagen, det bli roligt.

Jag laddade ner en gratis version av photoshop elements 6 och lekte med lite bilder.... Vilket bra program! Roligt att pyssla med. Lekte bland annat med denna bild på Patrik och mig från förra sommaren....

image62


Kommentarer
Jonas

Fint, nu är det bara att träna. Jag har skaffat en massa bra bildprogram också. Ska börja förbereda en utställning tillsammans kanske...? ;)

2008-04-19 @ 12:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0