Aaatcho!

En jäkla förkylning det här som inte vill ge med sig! Hur kan man ha så mycket slem och snor i sig!?


Jaja, vi har i alla fall en mysig helg lugn och skön. I går kväll var vi hos J&M och spelade poker och JAG vann igen! Haha Så vi var tvugna att spela en omgång till för att J skulle få vinna oxå.

Tilde (dottern i huset) var så himla söt som vanligt. Hon var vaken hela kvällen och faktiskt piggare än oss andra, hon packade en massa grejer i kassar och fyllde dockvagnen med grejer sedan skulle hon och jag ut och resa! Vi tog bussen och hon klämde in alla grejerna i soffan som skulle föreställa buss, i bussen fick jag läsa en bok för henne sedan var det dags att kliva av och då skulle hon skjutsa mig i bilen så hon hämtade bilnycklar och soffan förvandlades till en bil som hon styrde med tungan rätt i mun. Ja hon är ju så söt!

I dag blir vi hemma och pysslar lite, regnet öser ner i dag med. Förhoppningsvis tar det bort stora delar av snön. Nu vill jag ha fram gräsmattan och rabatterna. Jag vill ha vår!

I morgon ska jag till distriktssköterskan igen för vägning och mätning... nervös som vanligt och har inga större förhoppningar denna gång heller. Jag vet inte vad det är för fel. Vill jag inte tillräckligt eller? Den största önskan jag har just nu är att få bli gravid, borde inte det vara tillräcklig inspiration? Jag är inte bättre än en knarkare. Beroende som beroende eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0