Hemma i dag

Skolkar från utbildningen i dag..  har lyckats dra på mig en förkylning och tänkte att det var nog bäst om jag var hemma och kurerade mig i dag eftersom jag vill vara frisk när jag börjar på nya jobbet i morgon!! Jag är nervös och pirrig!

Pratade nyss med arbetsförmedlingen och lyckades få dem att gå med på att jag står kvar i utbildningen och går de 25% som jag inte jobbar. Det kommer kanske bli tungt men då får jag slutföra utbildningen och få fullständigt betyg. Det är dessutom inte så många veckor kvar så det blir nog bra.

Nu ska jag faktiskt släpa mig bort till soffan, kolla om det går någon bra film på tv som jag kan slumra till, kanske ta en slurk KanJang innan och bara krya på mig. 


Kommentarer
kristin

ja det var ju smart av arbetsförmedlingen!!grattis till jobbet!!

2007-11-08 @ 19:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0