Snart jul!

Snart är det jul och i går gick jag på stan och muttrade över att jag inte hört några önskningar inför julklappshandeln... Därför kommer nu för första gången (tror jag?) en önskelista från mig. Jag kan ju inte gnälla om jag inte gjort en själv, eller hur!? Så nu börjar jag och så hoppas jag att resten av familjen följer efter! Kram på er!

image55
1. Tidningsställ med 3 fack i trä och canvas 145:-  från Åhlens

2. Handgjord gummikorg av återvunna bildäck 459:- från Rummet

3. Vedkorg Av Alvar Aalto "Kanto" 980:- (dyrt!) från Rummet


4.
Metervara Willow 100 % bomull. Pris 125:-/m från Åhlens

5. Brandvarnare " Snapalarm" 375:-

6. Tyget staden i vitt från Spira

7. All about Eyes, Naturally Gentle Eye makeup Remover och High Impact Mascara för känsliga ögon 195:- Åhlens

8. Klocka med äggklocka 95:- från Åhlens

9. Tony&Guy Insigihts för blont hår

Bilderna har jag lånat från Åhlens och Rummet



Kommentarer
johanna

god förmiddag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag

2007-12-05 @ 12:02:38
URL: http://www.fjb.blogg.se
Zara

Med Sara, nu är det dags att skriva nått nytt:) Nytt år, nya möjligheter! Längtar efter att få höra hur du har det. Kram på dig!

2008-01-07 @ 14:01:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0