Bättre och bättre..

Äntligen har jag helg! Får man säga det fast jag bara jobbat i två och en halv dag denna vecka!?
Ultraljudet på torsdagen gick bra, alla spår efter graviditeten borta. Skönt att kroppen har fixat det själv faktiskt. Nu är det bara att försöka igen. Bara och bara vet jag inte, men jag tror att jag ska försöka koppla bort det ett tag nu och bara vara. Vi får väl se. Hur som helst så känns det bättre och bättre. Läkaren som vi hade i torsdags har lovat oss att de ska försöka hjälpa oss att li gravida, hon trodde inte att det skulle vara några problem med tanke på att vi har sett att vi faktiskt kan bli med barn ihop.

Men nu ska jag ha helg först! Bara slappa i kväll, en promenad kanske det blir, om jag får med mig P. ut, vågar inte gå själv nu när det är mörkt (fega jag!).


Vi ses!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0