Fredag

Eftermiddagen har spenderats i Birsta.. vår grill ramlade sönder för några dagar sedan när jag skulle flytta den så idag har vi handlat en ny klotgrill. Det blev oxå en tur till Ica Maxi för diverse inköp, en sväng på Mediamarkt och middag på mc Donalds. När vi till slut kom hem var var det tre mycket trötta personer som steg ur bilen. Patrik har blivit dyngförkyld, Hjalmar är lite hostig han med och så var det ändå sovdags för honom och jag blir så jäkla trött av att gå. Märker direkt av när jag går för mycket då gör det ont och jag blir helt slut.

Patrik somnade så sött strax innan Hjalmar hann somna så nu sitter jag här själv och tuggar på en ölkorv som är så stark att jag lär få lida för det i natt (halsbränna!).... men jag kan inte låta bli i alla fall.  Blir nog en tidig kväll för mig med. I morgon är det dags för den årliga sommarfesten hos våra vänner i Rännö, då vill jag vara pigg. Hoppas hoppas att mina grabbar är piggare tills dess!!

En som verkar pigg är bebben i magen.. Där bökas det runt väldigt i kväll. På måndag ska vi få kika på den igen! I dag är det en månad kvar till beräknad förlossning. Egentligen skulle jag ha varit föräldraledig from måndag men eftersom jag nu är sjukskriven kommer Patrik vabba i två veckor och sedan har han semester i fyra veckor och då räknar vi med att bebisen har kommit så då blir det 10 pappadagar därefter. Det betyder att vi från och med nu kommer att vara hemma tillsammans de kommande 8 veckorna!! Shit pommes frites vad länge!  

Nån bild måste jag ju visa oxå. Vårt lilla busfrö i köket tidigare i dag.... Han har fått en fin liten bondbränna trots ivrigt smörjande med solskyddsfaktor. Älskade fina unge!



Kommentarer
Zara

Hur har det gått idag? Hur är det med grabbarna, är de pigga nu? Jaa, visst är hon väldigt ljus Zmillis=) Känns ovant att ha en liten tjej som är så blond=) Felizia har aldrig varit blond så det är ju skoj! Kram på dig!

2011-07-04 @ 16:28:38
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0