Bröllopsdag!



I dag är det 1 år sedan jag fick bli fru till den skäggiga mannen på bilden. Fast då var han inte lika skäggig. ;)
Vilken underbar dag vi hade, jag tror att det var den bästa dagen hittills i livet. Bröllopsdagen och så den dag Hjalmar kom till världen såklart.

Nu är det bara 14 dagar kvar till beräknad födsel på nästa barn.. Jag går bara och väntar nu.

Fick en glad överaskning när jag loggade in på försäkringskassan för en liten stund sedan. De har nu ändrat sig och godkänner min sjukskrivning sedan jag skickade in ett nytt kompletterande sjukintyg! Så skönt!

P.s Jag älskar dig Patrik!!


Kommentarer
Zara

Men dubbelt GRATTIS! =) Både till bröllopsdagen & försäkringskassans nya beslut=) Hoppas ni får en härligt dag....väntar med spänning på lilltösen, kram!

2011-07-17 @ 16:27:57
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0