Tisdag i Birsta

Patriks bankkort har blivit skimmat.. sånt tror man ju ändå på nåt sätt inte ska hända. Men det gör det, så var vaksamma. Banken lovade snabbt att sätta in uttagen summa tillbaka på hans konto, så det var ju bra iaf. Men jag undrar vad pengarna gick till.

Eftersom Hjalmar fick pengar till vinterskor av sin farmor och farfar Roland så begav vi oss till Birsta i går. Inhandlade ett par Kuomastövlar åt honom som verkar bra. Det är ju jättesvårt att veta vad som sitter bra, men de ska visst vara varma, lätta är de oxå.



När det blev pengar över så gick vi på Polarn o Pyret och handlade upp resten. Det blev en tröja och en body till lillgrabben. Jag gillar deras kläder.





Eftersom det var tisdag eftermiddag så hade Birsta City-huset familjekväll och då brukar de ha en trubadur som spelar på övervåningen. Hjalmar blev helt tagen av grabbens sång och stog helt stilla och kikade på honom under flera låtar! Patrik och jag kunde inte hålla oss för skratt han såg så liten och söt ut där han stod och diggade.



Lånade den här bilden från Patriks mobil och då hittade jag den här:



En alldeles färsk Hjalmar på förlossningen! Tänk att det redan är ett år sen....!



Kommentarer
kristin

åh vad söt han är pussa lite från mig!

2010-11-04 @ 16:34:27
Kicki

Gud va gullig å fin han är! :) Å svårt att förstå att dom varit så små som när dom föddes!!

2010-11-04 @ 22:19:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0