Killen överallt!

Jag som sällan är sjuk har gått och blivit tokförkyld. Har ingen ork alls.. i går låg jag i soffan mest hela dan och Hjalmar hade nog skittråkigt. Jag tog bort soffbordet och laddade med leksaker på ryamattan så att jag kunde ha koll på honom och så låg jag där och skakade av feberfrossa. Så idag har Patrik fått vara föräldraledig så jag kunde vila upp mig och Hjalmar ha en lite roligare dag. I dag känner jag mig lite piggare och var med dem ut i snön en stund i alla fall. :)

Angående rubriken så skulle jag ju berätta om att Hjalmar är toksnabb och överallt! Gullunge där!




Så här såg det ut när vi var ute i dag... Det var spännande med snö tyckte nog Hjalmar, men oj vad jobbigt att gå på!
Han låg ner mesta tiden men till slut var även han jättetrött efter att ha trillat massor av gånger.












Kommentarer
Anette

Krya på dig!



O ta hand om dina underbara grabbar :-D



Kramiz

2010-11-11 @ 19:24:17
URL: http://anettenyberg.blogspot.com
Kicki

Va glad man blir av bilderna på Hjalmar! :) Jättesöt å busig! Krya på dig! Kram!

2010-11-11 @ 19:53:32
kristin

fin han är i nya overallen!

2010-11-11 @ 20:11:00
Zara

Haha..skön bild då han står i kylskåpet=) Hoppas du mår bättre nu! Kram

2010-11-12 @ 11:38:51
URL: http://koccoz.blogg.se/
Diana

Gullunge! Åh, vad jag skulle vilja vara där o få krama storkillen! Det är så roligt att se bilderna o jag ska säga att jag känner igen mig! Gabriel kommer väl snart klättra in i kylen han med! Snart så går han oxå...



Hoppas du mår bättre! KRAM!

2010-11-12 @ 21:00:22
Zara

Gullig du är! =) Jaa, liiite närmare hade varit skoj=) Ja, funderar faktiskt på ett golvpiano till Lilliz. Felizia ska få en mikrofon med stativ i julklapp så den får det "bråka" om=) Kram

2010-11-18 @ 19:17:49
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0