Rackarns unge...

Det går inte så bra med ligga-på-magen-övningarna så han kommer väl fortsätta vara platt i bakhuvudet vår lilla Hjalmar... Jag försöker träna flera gånger om dagen men han ligger bara en liten liten stund på magen innan han vänder sig till rygg. Den lilla rackarn! Förb****d blir han oxå...  :)



Han har varit lite svår att få nöjd nu i några dagar... vi ska gärna bära honom hela tiden och när han ska sova så håller han så hårt i mig med båda händerna. Stackars lilla älskling... jag önskar att jag visste hur jag skulle göra honom glad. Det har varit små korta stunder då han faktiskt har börjat skratta högt... ett underbart litet gulligt skratt som gurglar där nere i magen på honom! Då glömmer jag att nacken och axlarna värker av bärandet. Han är så underbar och jag kan titta på honom i timmar. Det är väl så att det händer mycket med honom nu och det är därför han inte har varit riktigt glad som han brukar vara. Vi har väl oxå varit bortskämda med att han varit glad så gott som hela tiden.

Här hemma pysslas det med en ny duschvägg.. var tvugna att plocka bort den gamla eftersom gubben som byggde huset hade satt fast duschväggarna med trälister och de har nu ruttnat såklart. Det blir mycket finare med den nya och lättare att göra rent. Förhoppningsvis blir det klart nu i kväll! :)

I helgen var vi som sagt hem till mina föräldrar och hann med att träffa en hel del av stora tjocka släkten... alltid lika trevligt!! Hjalmar blir så bortskämd med ompyssling, bus och grejer varenda gång vi åker dit! Det uppskattas verkligen. Vi blir faktiskt rätt bortskämda alla tre för den delen.. med god mat och mys och allt sånt! Tack alla för helgen, vi älskar er!




Kommentarer
Zara

Underbart med familj och släkt=) Saknar min så det gör ont ibland. Zmilla är oxå mer orolig nu, är nog en 4-månadersfas kanske....Kram

2010-02-24 @ 09:31:22
URL: http://koccoz.blogg.se/
sandra

Hihi ja försöker uppdatera lite oftare nu :) Din lille iller vekar vara så duktig rullar runt osv :D Elwira vill heller aldrig ligga på magen hon heller :p

2010-02-24 @ 13:28:27
URL: http://sandranorin.blogg.se/
J

Vi älskar er också!

2010-02-24 @ 23:45:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0