Tre veckor sedan sist..

Jag lovar att bli bättre på att blogga när Patrik börjar jobba igen. Och vardagen kommer tillbaka. Nu är det fullt upp och sena kvällar ändå.

Den här veckan är helt fullbokad. I går kom min kära kära vän Zara med barn hit och vi har haft ett mysigt dygn tillsammans. Det blir Birsta med Diana på dagen i morgon, vi lämnar barnen hemma med sina pappor. På kvällen blir det bakning.. hade tänkt göra det i dag men dammsugaren kom fram ist och vips är kvällen slut. På onsdag tänkte vi gå och väga lillkillen på bvc... det var skitlänge sedan sist. Sedan kommer mammagruppen med sina sötnosar hit och på kvällen packar vi in oss i bilden för att dra till fjällstugan i några dagar. Där tänker jag lata mig, förhoppningsvis plocka lite bär och ta barnvagnspromenader med Hjalmar. Lördag sticker vi hem för på söndag får vi besök av Daniel och Helen. Fullt upp som sagt, men roligt.

Det var så mysigt att få träffa Zara och barnen... synd att tiden ska gå så snabbt. Synd att det blir så långt mellan gångerna. Men vi ska ta oss i kragen och åka ner till Jönköping framöver, nu har vi ju lovat.

Nu blir det sängen. Hjalmar sover oroligt i sin säng så jag undrar hur natten blir. Det har varit mycket för honom och han har verkligen busat varje vaken stund med tjejerna! Han är helt underbar vår lille kille.


Kommentarer
Sofia

Vad roligt att läsa att ni fortfarande hänger ihop efter alla år, du och Zara :)

2010-08-10 @ 07:46:47
URL: http://sofiaisobel.blogg.se/
Zara

Hejhej gumman! kul med lite uppdaterin, dock visste jag ju det mesta nu=) Men det är ju alltid roligt att få läsa lite om livet och så=) Det var verkligen myyyyysigt att träffa er allihopa! Hoppas vi inte lämnade kvar nån förkylning hos er dock. Kom på att jag glömde ge er en karta Alvedon...förlåt. Jag hoppas verkligen att ni kommer ner och hälsar på nångång snart, det vore ju roligt!

Massa kramar!

2010-08-11 @ 12:01:00
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0