Inspiration!

Åh vad det är härligt att få inspiration. Äntligen börjar min hjärna komma igång igen efter många månader i bebisbubblan. Nu fylls min stora anteckningsbok med kludd minsann!

I kväll fick jag ännu mer ideér då jag var och lyssnade på Linn Norberg, inredare med butik i Matfors och Vicci Andersson Sjöbom, formgivare från Matfors.

Så just nu i kväll känner jag att inget är omöjligt och det kanske finns hopp för mig med.
Flummig värre, sorry.

I morgon ska jag knåpa ihop ett inlägg om all shopping vi gjorde på Birsta idag. Nu har vi laddat Hjalmars höstgarderob! :) Men nu ska jag röja undan i köket. Där kan man tro att en bomb fallit och i morgon kommer T. och ska måla! Skynda skynda! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0