IKEA

Vi är förkylda hela familjen så dagen har varit lugn.. Fick fint besök av Cathrin, Joel och Theo under dagen så vi satt ute och fikade i solen för att bespara dem lite basiller och för att det var så härligt i solen. Sedan satt jag kvar ett tag och kikade i inredningstidningar som jag fyndat på vårmässan så nu har jag blivit lite röd om kinderna. Hjalmar sov i vagnen mest hela dagen, stackarn verkar lite sliten han med.

Kvällen har varit ännu lugnare.. Har kollat igenom IKEAs nyheter och hittade massa roligt/fint/smart! Synd att räkningshögen ska vara så himla tjock jämnfört med föräldrapenningen.. annars hade jag åkt i morgon.


Kommentarer
Diana

Det är jobbigt att vara krasslig, verkar som att småttingarna har det värst ändå. Jag hade tänkt åka till Birsta idag och nyttja lite rabattcheckar, men det får vänta. Jag går ingenstans, förutom på en promenad kanske, före Gabriel mår tipp topp igen. Hoppas ni mår bättre idag! KRAM!!!

2010-04-27 @ 08:32:24
Zara

Jaa, det är alltid trist då det rycker i shopping-nerven och föräldrapenningen "bara" går till ränkingarna. Men nångång då och då får man ta & unna sig lite tycker jag =)

Krya på er nu!

Kram

2010-04-27 @ 10:59:49
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0