Hjalmar 6 månader!



I dag blir vår lillkille 6 månader. Så otroligt fort det går! Jag skulle göra vad som helst för honom, det skulle vi nog både jag och Patrik. Att man kan älska någon så mycket! Så mycket glädje han ger oss.

I dag fick han en ny adidasdress av mormor och morfar se så söt han blev! :)

Ja, jag är kanske fjantigt stolt och tråkig men nu kommer jag inte på nåt annat att skriva. Hoppas ni alla har en trevlig valborg! Här har det ätits massa god lasagne och druckits rödvin och sedan lite choklad på det. Livet ler och förkylningen har börjat släppa! :)


Kommentarer
Zara

Underbart!! Klart man skulle ge allt för sitt barn...helt rätt=) Skönt att förkylningen börjar släppa....ha en mysig helg! Kram

2010-05-01 @ 10:46:16
URL: http://koccoz.blogg.se/
Diana

Nu tror jag bestämt att Magnus blev lite avis på adidasdressen =)

2010-05-01 @ 20:37:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0