Barnloppis

I morse drog vi iväg till folkan på barnloppis.. det skulle öppna kl. 10 och vi var där fem i, då var det redan fullt med folk! Hade bestämt att vi skulle kika efter en gåstol och kanske några leksaker och vi hittade precis vad vi sökte + ett par jeans och en tröja i stl 74. Det är väl ett tag kvar tills han kan ha dem men jag gillade dem och så var det ju så billigt. :)
 

 

Hjalmar  har inte riktigt kläm på hur man går än.. han tar några steg fram nåt åt sidan och några bakåt men han nog snart lärt sig. Leksakerna var ju jätteroliga och låter som attan, men det får vi stå ut med. :)

När vi kom hem tvättade vi av alla leksaker och sedan kom grannarna på besök. Tvillingtjejerna hade blivit lite större nu, de är ju så söta. Ludvig visade att gåstolen kan vara rolig fast man fyllt 2 år och ville inte kliva ur den när de skulle gå hem igen.

Nu ligger grabben ute i vagnen och sover. Solen kikade ju fram till slut i dag, härligt! Jag är sjukt beroende av bra väder och får en massa ny energi när solen skiner. Patrik är och firar en arbetskompis som fyller 50 så jag poar på här hemma och nu ska jag sätta mig på bron i solen ett tag. Planterade några penseér i en liten kruka på trappen tidigare. Då är det vår! :)


Kommentarer
Zara

Barnloppis!! Vad roligt!!=) Skulle handla ihjäl mig om jag varit där:) Härligt att ni oxå börja få mer av våren nu...här myser vi av alla naturen framsteg.....härligt! Kram

2010-04-11 @ 23:06:36
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0