Uppe i ottan!

Jag börjar jobba tidigt i dag! Det är sällan jag börjar före 10.30 så jag kan inte påstå att jag är van att kliva upp. Nu fick jag i alla fall lite tid över innan det är dags att promenera iväg.... måste ju berätta att vi beställde barnvagn i går! Efter mycket velande hit och dit så blev det denna....



Liggdel, sittdel, skötväska, regnskydd och myggnät för endast ca 3500:-. Då är det inte nåt fint känt märke på den men den verkar bra! Hittade den på annaaxel.se.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Zara

Vikken fiiin vagn! Vi köpte inte heller en märkesvagn när vi väntade Felizia (Knorr) och den har hållt jättebra under dessa år...ska bara tvätta och fräscha till den för nästa lilla unge som snart kommer:) Kul med vagn, blir så verkligt då man får hem den!! Kram

2009-08-13 @ 22:21:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0