Tack mamma & pappa!

Eftersom jag jobbar min lååånga helg denna vecka så har jag mycket tid hemma under själva veckan och det känns så skööönt! Jag känner mig sugen på att pyssla här hemma, kanske baka, bygga ihop byrån som vi köpt till barnrummet, frosta ur frysen och sånt pyssel. Sedan får vi se hur mycket som blir av.... jag är ganska trött och slö nu. En sida av mig skulle vilja ligga på soffan och läsa hela dagen oxå.

I går hade vi besök av mina älskade föräldrar! Mamma och jag hade en mysig heldag i Birsta med shopping medans pappa och Patrik var här hemma och fixade fläkten i bilen. Jag vet inte hur vi någonsin ska kunna tacka tillräckligt för all hjälp och allt som vi får av dem! Det är alldeles för mycket. Jag är så glad och nöjd bara av att få träffa dem.

Nu har nästan hela förmiddagen gått och jag sitter bara framför datorn, kanske dags att försöka göra någon nytta då!



Kommentarer
Zara

Vad härligt med underbara föräldrar va!:) Ibland översvallas man av känslor till dem. Kan ndu inte lägga in lite bilder på vad ni shoppade till bebisen, har noll insperation just nu. Kram

2009-08-17 @ 14:57:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0