Vinterlook...

I morse när jag vaknade var allt vitt ute. Inte av snö utan allt var klätt i vit vacker frost! Jag börjar genast längta efter advent och jul... I kväll kom snön! Den kommer kanske inte ligga kvar i morgon men otroligt nog så känner jag mig glad över att den visat sig. Jag har gått omkring här och sagt att jag inte är redo för vinter ännu, men visst tycker jag att det är skönt när snön kommer och lyser upp utsidan lite! Nu vill jag sätta upp adventsstjärnor och ljusstakar i fönstren! Koka knäck och baka pepparkakor! I morgonbitti ska jag till labb för en massa prover. Måste vara vaken tre timmar innan, inte ha ätit på två timmar innan, vila 45 minuter där och sedan ta provet efter kl. 10. Hur ska sjusovaren Sara få ihop det utan att det blir allt för sent på dagen? Ska bli skönt att komma i gång med prover och allt i alla fall. Funderar på att besöka solariet innan jag promenerar hem igen i morgon, det skulle absolut behövas. Varför trycks all text ihop när jag publicerar ett inlägg? Det gillar jag inte. Nån som vet?


Kommentarer
Hanna

Tack snälla Sara för din hälsning inne på min blogg! Jaa jag ser verkligen fram emot mitt nya liv. Visst är det tråkigt att det blev så här tillslut, men det känns som att det är den rätta lösningen både för mig, barnen och även Tomas. Man ska inte stanna om det känns som det gör nu. Är så glad över att det löste sig så snabbt med lägenheten och att det blev just denna lägenhet. =)))



Vill passa på att önska även er lycka till med er resa fram till en liten gullklimp!!!

Ta hand om er!



/Stora kramar från

Hanna

2008-10-30 @ 21:37:07
URL: http://bambihanna.blogg.se/
Zara

hahaha...du är rolig du vännen! Jaaa, VARFÖR trycks texten ihop? Har oxå reagerat på det. Lätt irriterad:) Va spännande med prover, eller ja, du fattar va? Kanske inte så kul med att TA prover, men att det börjar rulla på och hända lite grejer. Du MÅSTE va duktig på att skriva ner vad som händer nu framöver, det blir ju inte så ofta som vi pratar i telefon nu för tiden tyvärr. Kram på dig och lycka till!!

2008-11-03 @ 10:37:41
URL: http://koccoz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0