Höstblues

Jag blir ingen "blondin-bella", har inte mycket att blogga om alls nu för tiden. Jag känner av hösten och bristen på sol och ledigt i sommar nu. Trött och hungrig för det mesta bara. Finanskrisen skrämmer och oroar, höstmörkret kan vara mysigt men vart tog alla fina gröna gräsmattor och blommor vägen? Jag är ingen höst/vinter människa det är bara så. Advent älskar jag däremot! Nej, jag är inte deprimerad! Jag bara oroar mig för mycket som vanligt. Inget farligt. För övrigt så är jag kvar på ICA än så länge och hoppas på att få vara kvar mer. Patrik och jag har träffat en bra gynekolog som ska hjälpa oss med barn. Jag ska nu börja med att äta hormoner för att se om det kan stimulera ägglossning. Så nu ser vi lite mer hoppfullt framåt. Patrik väldigt hoppfullt och tråkiga jag vågar bara släppa fram pyttelite hopp med risk för att bli besviken. Det blir nog bra. Förra helgen var vi i huvudstaden och hade en trevlig helg. 18-årsfirande, barndop och en helkväll med lillebror och Kristin. Var på tapas-restaurang och åt och drack gott! Mums.


Kommentarer
Zara

Vad bloggar man om? Jo, precis det du skrev nu:) När man bor långt bort från sin nära och kära är det tröstsammt att få läsa om lite tankar och vardagsslit och funderingar. Personligen har du lyckats uppdatera mig hyffst mycket på dessa 13 rader, tack:) Du vet att jag hoppas och håller tummarna för er nu!! Men jag förstår din risk att bli besviken, men jag hejar på er!

Kram

2008-10-22 @ 14:47:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0