Gnällfri vecka!

sommarjobb
Nu börjar det kännas att våren och sommaren är på väg.. i allafall på jobbet.
Det är ju så underbart med vårlökar, vårkvistar, sticklingar och pelargoner.

Vi har gnällfria veckan hemma... den började fredag eftermiddag, fråga mig inte hur
jag kom att tänka på att vi skulle ha det, för det vet jag faktiskt inte. Men nu efter några dagar
så känns det som att det är otroligt skönt utan gnäll. Jag tyckte inte att vi gnällde så mycket, men
nu är det stor skillnad. Det kan vara småsaker som tandkrämsklumpar i handfatet (usch och blä),
att man är sååå trött eller att disken står framme, inga stora allvarliga saker utan helt onödigt gnäll bara.
Varför gör man så, gnäller över småsaker? Prova du med, det är underbart utan.

Jag valde rätt vecka oxå för Patrik har blivit förkyld (stackars älskling!) och nu får han inte gnälla (jippie, hurra) ! Nej men allvarligt, nu ska jag sluta gnälla över småsaker, det påverkar ju hela dagen.

Måste hoppa i säng så jag får min skönhetssömn!
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0