Flytta?

Är hemma hos föräldrarna i Kramfors, mysigt att komma hit emellanåt. Det blir mer som vår när jag får komma hit och pyssla lite ute, idag har jag varit ute och krattat och kollat hur mycket av perenner och vårlökarna som kommit fram redan. Det har varit marknad i stan så där har vi hunnit vara oxå, fikade med mina föräldrar och svärföräldrarna på Skafferiet, där är det mysigt. =)

Vi har hittat en köpare till lägenheten så nu blir det nog verkligen flytt, frågan är bara vart... Eftersom den vi bor i nu faktiskt är i fint skick så har jag blivit lite kräsen. Men det viktigaste är att vi kommer ifrån Nacksta.. Vi ska försöka hitta något som ligger lite mer naturskönt, hellst utan en massa bilinbrott och inbrott i förråden! Kanske blir det Matfors, skulle inte vara dumt att kunna gå till jobbet och Patrik skulle gilla närheten till fiskevatten, det gäller bara att det ska finnas något ledigt nu snart.

Min semester har äntligen blivit klar, min allra första riktiga semester! Jippie! Jag får vara ledig precis de veckorna jag ville vara ledig så i sommar har vi fyra långa sköna veckors semester tillsammans! Men fram tills dess är det mycket jobb, nu börjar högsäsongen alldeles snart... har varit mycket jobb hela senvintern/våren, den senaste månaden hade jag jobbat ca trettio timmar i övertid, ändå har jag hunnit vara i stugan över påsk. Det är tur att jag har världens bästa jobb annars skulle det inte funka.

Nu ska jag gå och väcka dom tre som somnat framför tv:n! hehe
Kram på er!        Jonas & Kristin.... hoppas ni har det superskönt i Barcelona!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0